چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

محمدعلی رضازاده:

در یک تعامل و هم اندیشی تالش میزبان هفته پنجم لیگ بانوان کشور

محمدعلی رضازاده دبیر هیئت بسکتبال بندرانزلی : 

در یک تعامل و هم اندیشی ادارات ورزش بندرانزلی و تالش ،

هیئت بسکتبال گیلان ، تالش و بندرانزلی ،

تالش میزبان هفته پنجم لیگ بانوان کشور

 

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال استان گیلان به عنوان متولی بسکتبال  گیلان می کوشد تا بتواند این رشته آکادمیک را به صورت همگانی و بدون هیچ اولویتی ترویج دهد . در طی دوسال اخیر  تیمها و شهر های و افرادی زیادی به جمع  خانواده بسکتبال گیلان پیوستند .

محمدعلی رضاززاده دبیر هیئت بسکتبال بندرانزلی با تاکید براین مطلب افزود : حرکت و تکاپو در بسکتبال گیلان مشهود است و  این می تواند به بسکتبال کمک کند تا بازیکنان و استعدادهای فضایی برای نمایش و حضور داشته باشند .

محمد علی رضازاده به حضور تیم بانوان راستکردار در لیگ دسته اول باشگاههای کشور اشاره کرد و افزود : از ابتدا اعلام آمادگی برای  حضور بانوان در لیگ بسکتبال در اتاق فکری این موضوع به ریاست سهراب گیلان نژاد مطرح شد . نادر راستکردار نماینده صنایع دستی راستکردار بندرانزلی ضمن بررسی طرح حضور بانوان و چشم اندازی که جهت توسعه بسکتبال داشت با این طرح موافقت کرد و عملا به عنوان حامی بانوان بسکتبال جهت حضور در لیگ دسته اول بانوان کشور معرفی گردید .

وی به سابقه طولانی حمایتهای نادر راستکردار در عرصه ورزش اشاره کرد و افزود : این مهم به اطلاع دکتر رفیعی رسید و در ادامه راه از حمایتهای معنوی ایشان هم بهره مند شدیم .

میزبانی هفته پنجم گیلان با حمایت اداره ورزش و جوانان تالش و هیئت بسکتبال  تالش

محمدعلی رضازاده به میزبانی تیم بسکتبال صنایع راستکردار بندرانزلی در هفته پنج اشاره کرد و افزود : تلاش و پیگیری جناب قهرمانی برای تجهیز  سالن 2500 نفره بندرانزلی به نتیجه نرسید و شرایط میزبانی در سالنهای دیگر فراهم نشد . این موضوع در اتاق فکر هیئت بسکتبال بندرانزلی مطرح شد و پس از  برگزاری چند جلسه که با حضور جناب راستکردار مطرح شد و  نتایج آن به دکتر رفیعی ارائه گردید .

دکتر رفیعی با توجه به نگرش عمیق و دیدگاه خاص در جهت ارتقا یکسان شهرهای استان گیلان با پیشنهاد میزبانی تالش موافقت موافقت نمودند .

دبیر هیئت بسکتبال در ادامه افزود : برای هماهنگیهای هرچه بیشتر  از طریق اداره ورزش بندرانزلی با اداره ورزش و جوانان تالش مکاتباتی انجام شد و  لازم می دانم از حمایتهای جناب غفاری ریاست محترم اداره ورزش و جوانان تالش ، ریاست و  خصوصا تلاشهای جناب آقای گنجی دبیر  پرتلاش هیئت بسکتبال تالش تشکر و  قدردانی نمایم .

وی در پایان افزود : بسکتبال یک ورزش تیمی است و باید با همدلی در جهت موفقیت آن تلاش کرد و لازم می دانم از  حمایتهای مرد بی ادعا و  پیشگام در خیر ورزشی نادر راستکردار  تشکر  ویژه داشته باشم و همچنین دکتر رفیعی ، جناب قهرمانی ، جناب غفاری رئوسای ادارات ورزش و جوانان تالش و بندرانزلی ، سهراب گیلان نژاد ریئس هیئت بسکتبال بندرانزلی ، جناب آقای گنجی دبیر هیئت بسکتبال تالش و یک تشکر ویژه از کادر فنی و بازیکنان تیم پرتلاش بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی تشکر و قدردانی نمایم و آرزو کنم با کسب نتایج لازم به پلی آف هم صعود نمایند .  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna